Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mehr Wege Boxen
#1
een 3-weg systeem is de beste manier om Destortion te bereiken.
het gaan om het 3D beeld dat niet met overkill bereikt moet worden.
1 fijn oplossende hogetoon,1 negatief middl speacker en 1 breedband bass speacker.
hiermee haal je het 3D beeld zonder teveel spreiding.
eingenlijk is 1 breedbandspeacker het beste maar hiermee haal je niet het hele spectrum.
meer als 3-weg speacker is uit den boze,je behaalt wel beter geluid hiermee maar de welle(golf) gaat verloren.
het is belangrijk altijd genoeg vermogen te hebben maar niet teveel zodat de druk op de speacker optimaal blijft.
freQuentiebereik speelt hierbij een grote rol maar dat hoeft het niet te zijn.
dit hoeft niet Klasse A te zijn.met A/b discreet gaat het heel goed.ook met de oudere Recievers.
Zitieren
#2
dat wat je Moet horen is dat wat je oor aangenaam vind.Niet de perfectie van het geluid.
Zitieren
#3
äten, fräten, supen, langsom gohn und pupen.
Man kann nicht gleichzeitig optimale Bässe, Mitten und Höhen bieten (Arnold Nudell)
Zitieren
#4
(01.05.2012, 14:05)Harry Hirsch schrieb: äten, fräten, supen, langsom gohn und pupen.

luft Floet
Gruß Peter

Hi
Zitieren
#5
jah lach maar jullie super hersens.Oldie
Zitieren
#6
weet je ,hier in ons nederlandje is het maar een zooitje geworden maar ondanks de slimheid en niet slimheid blijft hier in nederland toch altijd een deur open,zelfs als je het helemaal verknoeid.dat kan ik niet zeggen van mijn andere vaderland.
als ik moet zeggen waar het hart ligt,dan moet ik zeggen.het hart ligt in duitsland maar het heeft het verknoeid.en nederland heeft het hartje gewonnen.niet omdat het zo goed is maar omdat het geduldig was.

jah.ik ben in oorlog met mijn duitse en nederlandse ik.en deze strijd is nooit beslist.
maar in nederland vind ik een veilige haven en in DUITsland niet.

ik vind het fijn dat nederlanders en duitsers het goed met mekaar kunnen vinden tegenwoordig.

maar dit is niet mijn strijd.mijn strijd is.duitsland en nederland 1 te maken en niet alleen maar goede buren.
Zitieren
#7
Bei uns klingen 3-Wegeriche irgendwie anders...Floet

Drinks
Zitieren
#8
(01.05.2012, 14:26)armin777 schrieb: Bei uns klingen 3-Wegeriche irgendwie anders...Floet

Drinks
jah sie klingen deutch whahahaha
Zitieren
#9
stomme hollanders,stomme duitsers.
snappen jullie dan niet dat jullie eigenlijk hetzelfde zijn.
het buitenbeentje ben ik.maar ik ben diegene die van jullie het meeste houd.
gekkies.jullie hebben het beide goed gedaan.diegene die het fout deed ben ik.want ik ben maar opgescheept het jullie beiden DNA
Zitieren
#10
Der elefant lauft durch die porzelankiste und bricht alle stucke aber bricht kein einziges stuck
Zitieren
#11
Zitat:een 3-weg systeem is de beste manier om Destortion te bereiken.
het gaan om het 3D beeld dat niet met overkill bereikt moet worden.
1 fijn oplossende hogetoon,1 negatief middl speacker en 1 breedband bass speacker.
hiermee haal je het 3D beeld zonder teveel spreiding.
eingenlijk is 1 breedbandspeacker het beste maar hiermee haal je niet het hele spectrum.
meer als 3-weg speacker is uit den boze,je behaalt wel beter geluid hiermee maar de welle(golf) gaat verloren.
het is belangrijk altijd genoeg vermogen te hebben maar niet teveel zodat de druk op de speacker optimaal blijft.
freQuentiebereik speelt hierbij een grote rol maar dat hoeft het niet te zijn.
dit hoeft niet Klasse A te zijn.met A/b discreet gaat het heel goed.ook met de oudere Recievers.
Ein dreiweg-System ist die beste Maniere um Zerstörung zu bereiten.
Es geht um das 3D-Bild, dass nie mit Übertöten von der Motte bereitet wurde.
Ein Fujifilm herablassender Hochtoon, ein negativer Lidl-Sprecher und ein Butterbrot Bass-Speck.
Hiermit hallt eines jeden 3D-Bildes' Zunder und versplittert Teflon.
Eigentlich ist ein Butterbrotspeck das beste Maar; hiermit hallt jede Niete aus dem hellen Spektrum.
Ein Meer als dreiweg-Speck ist Bose, ich behalte das weil ohne Gel hiermit die Kurbelwelle meines (VW-Golf) verloren geht.
Hier ist Belagerung, obwohl genug vermögen im Maar bei den (zu) vielen Nieten verborgen ist.
Deine Hüfte ist keine Klasse A. Mit A/b diskreten geht der Hals zu. Auch mit den anderern Riehkaiffern.

Zitat:dat wat je Moet horen is dat wat je oor aangenaam vind.Niet de perfectie van het geluid.
Das was jede Motte hören will ist ein DAT, welches sie sehr angenehm findet. Keine Perfektion vor der Geduld.

Zitat:weet je ,hier in ons nederlandje is het maar een zooitje geworden maar ondanks de slimheid en niet slimheid blijft hier in nederland toch altijd een deur open,zelfs als je het helemaal verknoeid.dat kan ik niet zeggen van mijn andere vaderland.
als ik moet zeggen waar het hart ligt,dan moet ik zeggen.het hart ligt in duitsland maar het heeft het verknoeid.en nederland heeft het hartje gewonnen.niet omdat het zo goed is maar omdat het geduldig was.

jah.ik ben in oorlog met mijn duitse en nederlandse ik.en deze strijd is nooit beslist.
maar in nederland vind ik een veilige haven en in DUITsland niet.

ik vind het fijn dat nederlanders en duitsers het goed met mekaar kunnen vinden tegenwoordig.

maar dit is niet mijn strijd.mijn strijd is.duitsland en nederland 1 te maken en niet alleen maar goede buren.
Wehe dir, hier in unserem niederen Land ist ein Maar zu einem Zoo geworden. Dank diesem Maar und seiner Schleimhaut blufft hier in den niederen Landen keine Niete [error], selbst wenn sie sich als helemaal (?) verkleidet. Da kann ich nicht zechen in meinem anderen Vaterland.
Als ich Motte zechen war wars hart im Lidl, dann wollte ich Motte zechen. Lidl hats hard in Deutschland's Maar und hat sich verkleidet. Ein tiefes Land hat die Härte gewonnen. Nicht um den guten Zoo im Maar, sondern weil es geduldig war.

Ja. Ich bin in Orlando mit meinem Deutschen und Niederländischen Ich. Und diese Strasse ist neu auf der Bestenliste.
Das Maar in den Niederlanden erreicht der heilige Hafen in DEUTSCHland nie.

Ich find es fein dass Niederländer mit Deutschen zum guten Mekka pilgern, gegenwärtig.

Dieses Maar ist nicht mein Streit. Mein Streit ist. Deutschland und die Niederlande vereint machen nie aus allen Maars gute Bauern.



Zitat:stomme hollanders,stomme duitsers.
snappen jullie dan niet dat jullie eigenlijk hetzelfde zijn.
het buitenbeentje ben ik.maar ik ben diegene die van jullie het meeste houd.
gekkies.jullie hebben het beide goed gedaan.diegene die het fout deed ben ik.want ik ben maar opgescheept het jullie beiden DNA
Stämmige Holländer, stämmige Deutsche.
Schnappt die Julie, bevor Dan die Niete sein DAT der Julie eigentlich gehetzt verkaufen will.
Dieses Butterbrot bin ich. [error]
Geckos. Julie hat beiden gut getan. Die Gene die hier faulenzen, die bin ich. Was bin ich aus einem Maar abgeschleppt worden von den beiden Julies und ihrer DNA.



Update:
Zitat:Der elefant lauft durch die porzelankiste und bricht alle stucke aber bricht kein einziges stuck
[error! Aborting…]
[-] 1 Mitglied sagt Danke an Cpt. Mac für diesen Beitrag:
  • DUALIS
Zitieren
#12
ThumbsupN020
DE PÄLZER
LG Christian
Zitieren
#13
Tut mir Leid, konnte nicht anders.Floet
Zitieren
#14
Stars
endlich wieder,
zinki zonki, lang tag wonki
Lipsrsealed2
[Bild: icon_e_sad.gif]
Zitieren
#15
Vielleicht sollte man erstma einen Raucher ..... und dann lesen LOL
Ist das Hauptproblem der Menschheit, dass wir ein imperialistisches Gen haben?
Die Sonne scheint immer©
^ischreschminimiuf, isch... ^
Zitieren
#16
Lol1Lol1Lol1
Gruß Jan-Cedric
Zitieren
#17
Irgendwie scheint hier die Kommunikation gestört zu sein.
Zitieren
#18
(01.05.2012, 15:45)Tom schrieb: Vielleicht sollte man erstma einen Raucher ..... und dann lesen LOL

...zuviel tut aber wohl nicht gut. Ich kapiers gar net...
Raucher und jetzt isses auch wurscht LOL
Gruß,
Marcus
[Bild: ceosoabzzy2qwputz.jpg]
[Bild: d9ah9vvqv40tn4d0m.jpg]


Zitieren
#19
(01.05.2012, 19:38)Summsemann schrieb: Irgendwie scheint hier die Kommunikation gestört zu sein.
die komminikation ist nicht gestort ,hihi.
Zitieren


Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Aktive Boxen an einen Klassischen Verstärker anschließen technikus 57 21.095 04.09.2023, 17:49
Letzter Beitrag: hpkreipe
  Boxen für JVC A-K 22 gesucht Nawrotek 20 2.805 01.05.2023, 15:21
Letzter Beitrag: Nawrotek
  3 Wege Boxen BE 15 kennt die jemand ? wambo 6 1.227 29.01.2023, 17:39
Letzter Beitrag: wambo
  Yahoo Japan nicht mehr verfügbar Frank K. 47 11.476 12.04.2022, 15:53
Letzter Beitrag: Cpt. Mac
  Was tun ? ARD Sender nicht mehr zu hören. Dille 15 3.913 19.12.2021, 21:11
Letzter Beitrag: hpkreipe
  H i l f e - Kathrein SAT-Receiver mag nicht mehr E=mc2 16 3.504 11.12.2021, 15:41
Letzter Beitrag: E=mc2



Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste